Weekeind vol overwinningen

mrt 30 2015

Het was een zeer natte zondag gisteren maar het regende ook overwinningen mijn leerlingen!

Véronique Jansen en haar stoere Vancouver wonnen het Z2. Hoewel het in de trainingen al langere tijd heel goed ging, kwam het er op wedstrijd nog niet altijd uit en daar hebben we nu extra aan gewerkt en dat heeft zijn vruchten afgeworpen.

Via LRV St. Lenaarts geef ik Eva Uydens les. Zij rijdt M2 met haar Tidonja en dit paar reed gisteren ook naar de eerste plaats. Dat deed ook haar clubgenoot Stijn Rombouts die het ZZ op zijn naam schreef met Sir Tatch.

Evelien Wellens-Swaans van LRV Vosselaar won het B1 met Cointreau.

Het M1 op de dressuurdag in Arendonk werd gewonnen door Heleen Vervecken met Jaylo (foto). Heleen is superfanatiek met haar niet altijd gemakkelijke Johnson afstammeling en daarom vind ik het extra leuk dat ze zo succesvol is!

Naast deze overwinningen waren er nog vele andere mooie resultaten waarvoor proficiat!