Gelukkig nieuwjaar: van 2015 naar 2016

dec 31 2015

Wauw, wat was 2015 een positief jaar! Met stip op één staat uiteraard onze bruiloft. Een dag die voor ons van begin tot einde top was en ik ben blij dat zoveel lesklanten erbij aanwezig waren. Een supermooie verrassing dat onze koets begeleid werd door acht combinaties te paard!

2015 was ook het jaar waarin Russel's Riding School haar tienjarig bestaan vierde. Dat deden we met zo'n 65 man bij Academy Bartels. Buiten een heel leuke was het ook een heel leerzame dag met onder andere een clinic van Imke Schellekens-Bartels te paard.

Ook voor veel leerlingen was 2015 een succesvol jaar maar ik ben zeker net zo blij met mijn leerlingen die geen wedstrijden rijden maar wel zichzelf én paard willen verbeteren! Dat verbeteren deden we niet alleen te paard: er vond ook een aantal leuke seminars plaats met als hoogtepunt het seminar mental coaching van Rico Schuijers met 80 deelnemers.

Op de valreep van 2015 heb ik de negenjarige merrie Gwendolien van de Kievietsdriessen (v. Vamiro) gekocht. Dat brengt mij meteen op mijn sportieve doel van 2016: zelf weer de wedstrijdring in! Ik kan niet wachten!

Ik wens iedereen een heel gezond, gelukkig en succesvol 2016 waarin paarden hopelijk een mooie rol mogen spelen!

Liefs, Liesbeth