Voor € 2,50 per maand help je een manegepaard aan een goed pensioen!

jan 18 2017

Al vele jaren steunt Russel's Riding School de Stichting Opvang Oude Manegepaarden en -Pony's in Friesland van Ineke de Groot. Ik ken Ineke vanuit mijn tijd bij Anky omdat Bonfire (inmiddels overleden) en nu ook Salinero beschermheren zijn van deze stichting.

Al voor € 2,50 per maand help je een oud-manegepaard aan een goed pensioen. Paarden die het manegewerk niet meer 'aankunnen' worden voor de manege al snel te duur. Ze hebben zich vaak vele jaren geduldig ingezet om volwassenen en kinderen te leren paardrijden. Hoe fijn is het om deze paarden een pensioen te gunnen! Ineke zorgt met haar hele ziel en zaligheid voor haar pensionado's.

Binnenkort komt er een nieuw pensioenpaard: Bergerac, die 14 jaar als manegepaard hard gewerkt heeft en nu 22 jaar is (foto). Een mooie gelegenheid om de stichting eens in the picture te zetten en als het je interesse heeft gewekt, neem dan eens een kijkje op de website van de stichting!

Namens alle pensioenpaarden: bedankt!