Trots op leerlingen!

mrt 01 2015

Wauw!! Wat ben ik trots! Trots op diverse van mijn leerlingen na een super concours-weekeind.

Jos Machielsen reed zijn Robin naar de tweede plaats op de provinciale indoor dressuur Antwerpen. De combinatie rijdt op Z2 niveau. Op dit concours reden ook twee leden van LRV St.Lenaarts naar eremetaal: Jef Van Hoeck en zijn Eldorado (V. Triomphe De Muze) werden tweede in het Z1 en er was ook zilver voor Stijn Rombouts en Sir Thatch (V. Sandro Hit DE) in het ZZ.

In Arendonk reden Evelien Wellens-Swaans, Flor Mathé (foto) en Zoë Wellens zich in de prijzen: Evelien werd tweede, Flor derde en Zoë bij de ponies eerste!
Loes van Gils maakte met Enrico haar M1 debuut en dat leverde een tweede en derde prijs op. De M1 en M2 werden in hendicap verreden en van de M1 reed zij de hoogste score!

Leny Krijger, die ik dressuurmatig begeleid, maakte met Estina haar B springdebuut en dat leverde meteen een foutloze ronde op.

Proficiat allemaal!