Tornooi St. Lenaerts: beetje zon en véél regen...

jul 25 2017

Zondag was ik aanwezig op het LRV tornooi in St. Lenaerts. Ik had mijn regenjas al bij me maar de weergoden waren het tornooi echt niet gunstig gezind.. vooral in de middag niet. Er reden ruim 20 leerlingen van mij mee en hoewel ik de sportschoenen aan had lukte het helaas niet om iedereen te zien door de grote afstand tussen de Z ringen en de B-M ringen. Maar heel veel ruiters heb ik wél zien rijden en dat geeft altijd weer informatie: hoe zijn ruiter en paard op concours, hoe wordt er ingereden, hoe wordt er omgegaan met moeilijke en / of onverwachte omstandigheden enz.

Ondanks de regen en de daardoor glibberige bodem reed een aantal leerlingen zich in de prijzen:
Ellen Martens werd tweede in het L2 met Intro van het Capelleveld.
Birgit Buyssens werd derde in de L1 met Aramis.
Lysanne Smisaert en Lais van het Burkelhof werden vijfde in de L1.
Katrien Vanderperre en Creat My World werden vijfde in het Z1.
Karin Schrauwen en Glamourboy werden vijfde in het M1.

Op het ponytornooi in Balen reed Sharona van Loon foutloos rond met Rockyboy in de aspirantenklasse springen.

Proficiat en hopelijk meer zon op het volgende tornooi!