Tien jaar RRS wordt gevierd bij Academy Bartels

jul 28 2015

In 2005 werd Russel's Riding School opgericht als Nederlands bedrijf en in 2015 staat Russel's Riding School stevig op Belgische grond! En dat wordt gevierd bij Academy Bartels, het bedrijf dat mij de kans gegeven heeft Russel's Riding School op te starten terwijl ik bij de familie Bartels in halftime loondienst was en het bedrijf waar ik ook het éénjarig bestaan van Russel's Riding School heb gevierd.

Op zaterdagmiddag 5 september is er na de ontvangst en bedrijfspresentatie een rondleiding over het prachtige bedrijf dat opgericht is door Joep en Tineke Bartels en nu gerund wordt door broer en zus Bartels, Gijs en Imke. Daarna geeft Imke een clinic waarin (hopelijk smiley) veel bekende dingen voorbij komen over tempo- en houdingcontrole.

Ter afsluiting is er een borrel. De inkom voor lesklanten is natuurlijk gratis en ik hoop dat jullie zin hebben in een leuke en leerrijke middag net over de Nederlandse grens met Reusel in Hooge Mierde.

Meld je svp wel even aan bij mij.