Succesvolle proeven op (oefen)wedstrijden

okt 04 2014

Vandaag zijn enkele leerlingen op wedstrijd of oefenwedstrijd geweest. En dat deden ze met succes!

Eline Michiels en Esteban (v. Rousseau) reden vandaag in Sint Niklaas in de E7. De combinatie lest sinds juni bij mij en dit was hun eerste wedstrijd sinds dan. Eline en haar vijfjarige ruin werden knap vijfde in een veld van 32 deelnemers. Hun score was 66,38%.

Yasmien Dierckx en Gisaura Hit (foto) reden in Massenhoven de oefendressuurwedstrijd om te zien of ze klaar zijn voor hun wedstrijddebuut. Ze slaagden met vlag en wimpel. Op naar de 'echte' wedstrijden!

Danique van Zwol en Crockett (v. Metall) reden in Massenhoven een M10 proef en kregen heel positief commentaar van de jury dat ze een heel safe proef gereden had.