Sarah van Cavalor op bezoek

okt 03 2018

Vanochtend was Sarah van Rymenant van Cavalor op bezoek. We zijn van elkaar weer helemaal op de hoogte van de Cavalor ontwikkelingen en mijn ervaringen met Cavalor, zowel van mijzelf als van mijn klanten. Omdat Cavalor enkele nieuwe produkten op de markt heeft gezet, heb ik diverse samples gekregen die ik aan klanten mag geven.

Het betreft Cavalor Coolens, Cavalor Freebute Gel en Cavalor Bianco Wash.
Cavalor Coolens: de ideale verfrissing om lichaam en spieren na een inspanning te ravitaliseren.
Cavalor Freebute Gel: om voor of na het rijden te gebruiken om spieren los te maken, te ontspannen of sneller te laten herstellen na een blessure.
Cavalor Bianco Wash: aangename, verfrissende en diep reinigende shampoo, ideaal voor schimmels.

Ben je lesklant en vind je het leuk om één van de produkten te testen en mij jouw ervanringen te laten weten, stuur dan jouw motivatie naar info@russelsridingschool.be en wie weet breng ik de volgende les een sample voor je mee :-)