Roos, Chadia en Katrien naar het nationaal LRV kampioenschap

sep 28 2019

Ponyamazone Roos Notelé (foto) mag morgen met twee ponies deelnemen aan het nationaal LRV kampioenschap. Roos springt vooral en ik ondersteun haar in de dressuurmatige training met regelmatig cavalettiwerk en technische springoefeningen in de lessen. Met Farina staat Roos eerste in de stand na de tornooien. Deze combinatie komt uit in de klasse L categorie B. Met D-pony Liberty is Roos ook geselecteerd voor het nationaal in de klasse L.

Volgende week is het de beurt aan de ruiters. Chadia Weyns won met Flynn brons op het provinciaal kampioenschap Z1 en mag een gooi doen naar de nationale titel.
In het Z2 had Katrien Vandeperre niet helemaal haar dag op het provinciaal maar zij stond er na de tornooien heel goed voor en zodoende mag zij met Create ook naar het nationaal kampioenschap.

Nikkie Michalopoulos werd op het provinciaal kampioenschap reservekampioen! Maar helaas mag de klasse B niet door naar het nationaal. Desalniettemin een geweldig knappe prestatie van Nikki en Jiska!