Resultaten nationaal kampioenschap

okt 11 2019

Drie leerlingen reden op de nationale LRV kampioenschappen afgelopen twee zondagen.

Eerst was het de beurt aan Roos Notelé die met haar ponies Farina en Liberty deelnam aan springen klasse L categorieën B en D. Met Farina kreeg ze spijtig genoeg haar eerste balk van dit seizoen! Met Liberty sprong ze een foutloos basisparcours en viel er een balkje in de barrage.

Afgelopen zondag vond het nationaal kampioenschap paarden plaats. Katrien Vandeperre had zich als vierde geplaatst in het Z2 maar was de dag voor het kampioenschap ziek van haar paard moeten stappen in de les. Niet de ideale voorbereiding dus maar als de basis goed is, kom je een heel eind. En dat bleek want ze reed een goede proef die helaas werd beoordeeld met een tweede en een 15e plaats. In de eindstand werd ze toch nog vijfde maar jammer is het zeker!

Chadia Weyns reed met Flynn (foto) in het Z1 kampioenschap naar een verdienstelijke zevende plaats in de eindstand.

Proficiat en weer een ervaring rijker!