Provinciaal LRV kampioenschap

sep 22 2018

Morgen staat het LRV kampioenschap van de provincie Antwerpen op het programma in Merksplas. Diverse leerlingen hebben zich hiervoor geplaatst.

Chadia Weyns (foto) plaatste zich als eerste in de M2 dressuur met haar Flynn. Ook heeft zij zich voor het Z viertal en het B springen geplaatst.

Katrien Vendeperre en Create en Karin Schrauwen en Fiero mogen in het Z2 deelnemen op het provinciaal en Stephanie Plockie en Fanilde in het M1. Sharona van Loon, Schani Weyns en Chiara Weyns plaatsten zich met hun vier- of achttal voor het provinciaal.

Grote pechvogel dit jaar is Steven Wijns. Hij had zich met twee paarden weten te kwalificeren, in het springen én dressuur maar kwam tijdens het laatste tornooi echt lelijk ten val. Inmiddels zit Steven wel weer te paard maar het kampioenschap komt te vroeg. Heel erg jammer maar er komen nog meer kampioenschappen!

Iedereen veel succes gewenst morgen!!