Prijzen pakken met tips van Tineke en Imke nog vers in het geheugen!

sep 07 2015

Met alle tips van Tineke en Imke Bartels nog vers in het geheugen reden enkele leerlingen gisteren een heel goede wedstrijd.

Véronique Jansen en haar Vancouver waren onoverwinnelijk in het Z2. Dit was de laatste selectie voor de provinciale kampioenschappen dus daar gaan we nu hard voor trainen.

In het M1 werd reed Karin Schrauwen naar de vijfde plaats met Fedor.

De derde prijs in het L1 ging naar Isaline Smisaert met haar knappe I-Star.

In de B2 waren de Vosseruiters goed op dreef: Sofie de Laet (foto) werd derde en Evelien Wellens-Swaans werd vierde nadat hun viertal ook al derde was geworden. Voor Sofie was het heel leuk omdat we in de les op vrijdag extra aandacht hadden besteed aan de middenstap en de middendraf en daar behaalde zij met Gloria twee achten voor!

Stephanie Plocki rijdt ook de ene na de andere prijs en deze keer was de derde plaats voor haar in het B1.