Ook tweede Yoga seminar succesvol

dec 12 2016

Gisteren vond voor de tweede keer het door Russel’s Riding School georganiseerde seminar ‘met yoga beter in balans in het zadel’ plaats.

Ikzelf gaf een korte introductie waarin vooral de linken tussen yoga en paardrijden gelegd werden en ook yoga oefeningen uitgelegd werden die te paard gedaan kunnen worden. Daarna gaf Cyrilla Ducarmon de yogales waarin vooral ademhaling, gewrichten, balans en core stability de voornaamste aandachtspunten waren.

In de les deden we ook klassieke yoga houdingen als Krijger II en Downward Dog (foto's).

Ik heb ook een aantal video’s gemaakt met yoga oefeningen die te paard kunnen worden uitgevoerd. Om mijn presentatie nog eens terug te lezen en de video’s met oefeningen te bekijken klik hier.