Oefenen in Uden

mei 27 2012
Afgelopen vrijdag ben ik met twee van mijn Belgische leerlingen, Danique van Zwol en Veronique Jansen op oefenwedstrijd geweest in Uden (NL). Danique had twee paarden mee, Balou en Discovery. Danique heeft Balou al een jaar of twee en maakt binnenkort de overstap naar het Z1. In Uden reed ze haar eerste Z1 proef onder toeziend oog van Grand Prix jurylid Jan Wolfs. Discovery is een nieuw paard van Danique dat ze nu een maand of drie heeft. Met hem wilt ze in het Z1 debuteren en in Uden reed ze deze proef. Dit maal was Karin Retera de jury en Danique kreeg extra aanwijzingen omdat ze de laatste combinatie in de ring was. Veronique reed Vancouver in het Z2. De vos was heel kijkerig naar de juryhokjes en ook nu gaf Karin vele aanwijzingen. We hadden het geluk dat de wedstrijd ten einde liep en Veronique kon ook nog twee andere ringen inrijden om te oefenen. Al met al een super ervaring. Uden is een heel fijne wedstrijd om te oefenen. Het was een leuke en leerzame avond!