Nationaal LRV kampioenschap

okt 03 2016

Afgelopen weekeind stond ik Eksel het nationaal kampioenschap van de LRV op het programma. Een wedstrijd waarbij er (vaak) net iets meer spanning bij komt kijken dan op een 'gewoon' tornooi. Een aantal van mijn leerlingen reed mee en zij deden dat niet onverdienstelijk.

Eva Uydens sluit haar M2 carriere af met een superknappe zesde plaats :-)

De Vosseruiters onder leiding van Jo Colpaert worden vierde met hun L viertal.

Karin Schrauwen sluit haar M2 af met een 11e plaats, Isaline Smisaert wordt 14e in het L2 en Evelien rijdt haar laatste Z1 proef goed voor een 12e plaats. Beetje meer spanning dan anders bij de meesten en ook wel enkele juryverschillen maar jullie hebben er toch maar gereden en we gaan deze winter weer lekker verder oefenen, op naar een stapje hoger! :-)

Ook een vermelding waard vind ik de prestatie van Dorien Vandeperre (foto). Zij won brons in het M-springen met Icasa. Ik heb Dorien een aantal dressuurlessen gegeven en haar moeder rijdt met Icasa bij mij dressuur.