Leuke berichten met super uitslagen tijdens Animal Event!

mei 08 2018

Hoe leuk is het als je aan het werk bent op Animal Event en op zondag het ene na het andere bericht krijgt van leerlingen die goed gereden hebben op het tornooi in Gierle!

Katrien Vandeperre (foto 1) reed een werkelijk fantastische score van 78,6% !!! met haar Create en won zeer overtuigend het Z1. Zelf was ze het meest blij met de negen voor het binnenkomen en halthouden maar er stonden nog veel meer negens op haar protocol! In deze klasse werd Schani Weyns met Indigo zesde.

Ook Sanne van den Broek reed de hoogste score van haar ring en won het M2. Chadia Weyns en Flynn werden derde in het M2 en sprong met twee paarden foutloos rond.

Stephanie Plockie reed met twee paarden twee maal naar de vijfde plaats, in de B2 en in het L2. Steven Wijns reed met zijn schimmel een mooi foutloos parcours in de aspiranten en met zijn andere paard werd hij knap vierde in het L1.

Op 1 mei had Isaline Smissaert concours in Hoevenen en daar werd ze met Modell tweede in het M2!

Dorothee de Winter maakte haar rentree op VOR niveau 2 met haar knappe Alesto en dat resulteerde in een prima 64,54%,

Proficiat allemaal!!