Leerlingen succesvol

mei 05 2014

Van mijn voornemen de site meer up to date te houden, is nog niet heel veel terecht gekomen.. Maar nu dan toch een update over de laatste weken waarin diverse leerlingen zich in de prijzen hebben weten te rijden.

Voor de LRV ruiters was het provinciaal kampioenschap van Antwerpen een belangrijke wedstrijd. Deze vond plaats op 21 april. Véronique Jansen werd knap vijfde met haar vos Vancouver in de klasse Z2. Charlotte Puts, die ik lesgeef via LRV Kasterlee, werd kampioen M2 met Bo. Zij is nu Z1 startgerechtigd.

Op het eerste paardentornooi in Gierle werd Véronique tweede in het Z2 en haar dochter Anouk van den Eynde werd vierde in de B dressuur.

Julia van Zwol reed zich met Concierge in de prijzen op de VOR wedstrijd in Turnhout vorige week. Ze werd derde in de M4 tussen de paarden en scoorde ruim 67%. Afgelopen weekeind heeft zij haar eerste nationale pony proef gereden op de oefenwedstrijd in Massenhoven en de jury was heel positief en zei dat ze helemaal klaar is voor het nationale ponyniveau!

Margot Meyers heeft haar wedstrijd comeback gemaakt in Zandhoven. We hebben hard gewerkt om haar merrie Fija Van't Gestelhof meer geconcentreerd op haar amazone te krijgen omdat zij met inrijden andere paarden nogal eng vond. Dit ging nu al veel beter en daardoor lukte de proef ook al veel beter. Nog geen prijs maar wel 64% in de klasse L.

Yenthe Dierckx (foto) is één van mijn jongste leerlingen. Zij rijdt met meerdere ponies bij LRV Weelde-Ravels en doet ook aan eventing. Zij werd onlangs derde op het nationaal kampioenschap eventing in reeks 2. Tijdens het eerste zomertornooi sleepte Yente diverse medailles in de wacht en werd onder andere eerste met dressuur.

Proficiat allemaal!