Leerlingen presteren sterk de afgelopen twee weekeinden

okt 28 2018

Vorige week vond de eerste dressuurdag van dit seizoen plaats en vandaag alweer de tweede. Er werd goed gepresteerd door diverse leerlingen waarvan enkelen debuteerden in een hogere klasse.

Sharona van Loon en Farandi debuteerden in de L1 klasse met een knappe vijfde plaats. Stephanie Plockie werd met Hotspot derde en vijfde in het L1 en met Fanilde werd ze vierde in het M1.

Chadia Weyns deed met Flynn en Max mee aan de eventing in Grobbendonk en werd knap eerste en zesde.

Dit weekend reed Katrien Vandeperre met Create naar de winst in de Z2 klasse. Chadia Weyns debuteerde met Flynn in het Z1 en werd tweede en derde en met Max debuteerde ze in het L1 met een eerste en tweede plaats.

Laura Kozak en Verdienne hadden een topweekend. In Massenhoven verdienden zij over twee dagen twee derde plaatsen en een vierde plaats in het springen!

Proficiat!