Leerlingen krijgen les van Wim Ernes en Dominique Rimanque

jul 14 2013

Afgelopen zaterdag reden twee van mijn leerlingen mee in de stage waar deelnemers aan de Pikeur Eskadron Ponydressuur Trophy zich voor konden aanmelden. Julia van Zwol en Maxime Crets reden beide mee. De stage vond plaats op de J2L stables in Hoogstraten.

Julia (foto 3) kreeg les van niemand minder dan de huidige Nederlandse bondscoach en voormalig O-jurylid Wim Ernes (foto 2) en Maxime (foto 1) van Grand Prix jurylid Dominique Rimanque. Beide amazones waren heel enthousiast en het leuke was dat er toch wel veel overeen kwam met de lessen die ik hen geef. Voor mij zelf ook weer een opsteker en leuk om te zien hoe deze mensen tegen mijn lesklanten aankijken. Voor iedereen dus een leerzame dag!