Leerlingen in de prijzen

jul 10 2013

De afgelopen twee weekeinden hebben diverse leerlingen van Russel's Riding School zich in de prijzen gereden.

Julia van Zwol (foto) houdt haar 'winning mood' al enkele maanden vol en won zowel op een Belgische VOR wedstrijd als op de afgelopen LRV wedstrijd met haar D-pony Conciërge. Momenteel werken we aan een kür op muziek die ze in de finale van de Pikeur-Eskadron Ponydressuur Trophy hoopt te mogen rijden binnenkort.

Maxime Crets en Ulti wonnen op E5 niveau met een mooie score van 67,8% en in de E7 werd ze tweede met 68%.

Lore Fyaerts reed met haar grote Valeur werden vijfde in de L1. Ze reed ook mee in het winnende achttal van LRV Arendonk. Van dezelfde club reed Dominique Smulders zich naar de vijfde plaats met Felice in de BB1. Dominique had een super mooie puntenlijst met waanzinnig veel achten en zelfs een negen!

Een van mijn nieuwste lesklanten, Katrin Desmedt uit Malle, werd 6e op de LRV wedstrijd in Wortel in de klasse M1 met Zoë PP, ex aequo met Jo Colpaert die met Julia reed.

Op de VOR wedstrijd twee weken geleden reed Nele Ruys in de E5 en E7 naar 64% en bijna 63% en dat leverde in totaal 5 winstpunten op!

Goed gedaan allemaal!!