Kaartverkoop seminar mental coaching overtreft verwachtingen

okt 29 2015

Het gaat boven verwachting met de kaartverkoop voor het derde seminar dat Russel's Riding School organiseert. Aanstaande vrijdag vindt dit seminar over mental coaching plaats.

Ik ben de 'gouden regel' van Gijs Bartels nooit vergeten. Die zegt 'een evenement heeft drie keer nodig om er echt te staan'. Dit is, na de paardentandarts en de ruiterfitness, de derde keer en ik ben er best een beetje ondersteboven van hoe het allemaal verloopt in de voorverkoop. Ik had mijzelf het doel gesteld 40 kaarten te verkopen en ik zit nu op 60! Gelukkig heeft de locatie, de Dena Stables in Turnhout, voldoende capaciteit en ook de parking is er heel ruim.

Vandaag, donderdag, sluit de voorverkoop maar vrijdag kunnen er aan de inkom ook nog tickets gekocht worden.