Eerste tornooi levert tweede plaats op voor Frauke en Karel

mei 03 2017

Op 1 mei vond voor diverse ruiters het eerste paardentornooi plaats in Essen en voor de ponies ging dat door in Poppel.

Frauke de Wolf en haar knappe Nasty Boy werden tweede in de B1 klasse. Ik leerde Frauke kennen via de LRV lessen in Beerse waar ik afgelopen winter voor het eerst heb lesgegeven en na deze lessen is mij gevraagd Frauke af en toe privéles te geven. Ze heeft haar 'huiswerk' goed gedaan!

Karel Goossens (foto) reed zijn Dandy naar een mooie tweede plaats op het paardentornooi in Essen. Het duo kwam uit in de klasse L1. Karel en Dandy vormen een toffe combinatie en het afgelopen jaar hebben beide veel geleerd, zowel op rijtechnisch gebied als op gebied van leiderschap en dat begint nu zijn vruchten af te werpen.

Proficiat!