Een week uit het leven van Gucci (1)

jul 29 2018

Zondag: 'om half 7 's ochtends werd ik in de wei gezet. Een uurtje later dan anders maar 't baasje had een tuinfeestje gehad thuis. Wel leuk want ik kreeg veel aandacht van de buurkinderen :-) Het was gelukkig niet zó warm dus ik kon tot de middag in de wei staan. 's Middags werd in gelongeerd en ik moest ook af en toe over een balkje lopen dat na aan aantal keer ook aan één kant wat hoger werd gelegd. Ik tilde mijn benen goed op en daar werd mijn baasje blij van zei ze. Het was wel rek- en strek hoor voor een zondag ;-)
Omdat ik een keer de andere kant op gerend was dan mijn baasje wilde, had ik het behoorlijk warm gekregen maar ze had geen compassie en ik moest verder met mijn werk. Gelukkig mocht ik wel even op adem komen toen ik weer mijn best deed.... maar het is sterker dan mezelf, ik moet soms even de clown uithangen...
Ik werd heerlijk gedouched en opgefrist ging ik op stal. In de avond mocht in dan nog even in de paddock met 'de rode bal' waar altijd heel lekker hooi in zit. Ik moet wel wat moeite doen om het hooi door de gaten uit de bal te krijgen maar ik word altijd heel blij van de rode bal want als ik die heb, heeft Fun die niet want er is maar 1 rode bal.. Okee okee... vanmiddag had Fun de rode bal dus ja... we worden wel eerlijk behandeld :-)
Tot morgen!'