Drukte voor het provinciaal

sep 14 2016

Het LRV buitenseizoen zit er bijna op maar voor velen staat er nog een belangrijke wedstrijd op de planning aankomend weekeind, namelijk het provinciaal kampioenschap. Daarom is het deze week lekker druk met lessen!

Diverse leerlingen zijn geselecteerd voor dit kampioenschap.
Véronique Jansen was als zesde geselecteerd in het ZZ maar helaas kan zij door een blessure bij haar paard niet gaan.

In het Z1 is Evelyn Verelst eerst geplaatst voor het provinciaal van de provincie Antwerpen. In het M2 mogen Karin Schrauwen en Eva Uydens door naar het provinciaal en in het M1 zijn dat Katrien Vandeperre en Goele Pauwels.

Isaline Smisaert mag in het L2 het provinciaal kampioenschap rijden en Jos Machilsen mag dat in het L1. Sofie de Laet en Lysanne Smisaert zijn geselecteerd in de B2 en Kimberly Willemsen gaat haar eerste provinciaal kampioenschap rijden in het B1. Anoek van den Eynde en Doerien Vandeperre geef ik dressuurles met het ook op het springen en beide zijn geselecteerd voor het provinciaal.

Succes allemaal!