Drukte rondom Anky

feb 13 2008
Deze week wisselen TV-ploegen, fotografen en journalisten elkaar in hoog tempo af in Erp. Anky is 'hot'. Het aantal aanvragen voor interviews, televisieprogramma's en andere activiteiten is werkelijk niet meer te tellen. Begin van de week werden opnames gemaakt voor het kinderprogramma Het Klokhuis. 's Middags was Anky fotomodel voot de Week van het Ambacht. Gisteren een fotoserie en interview voor de Kinderkranten Kidsweek en Kidsweek Junior. Een interview voor het boek 'Hollands Goud' stond vandaag op het programma en aanstaande vrijdag wordt de hele dag gefilmd in opdracht van NOC*NSF. Een hele waslijst. Anky wil de paardensport graag objectief doen uitkomen in de PR door open te zijn over trainingsmethoden en de verzorging van haar paarden. Haar medewerking voor kinderprogramma vindt Anky belangrijk: 'Educatie begint bij kinderen'. Ik regel alle afspraken voor Anky, ontvang de mensen van de PR en zorg dat de strakke tijdschema's worden nageleefd. Geen dag is hetzelfde bij Anky!