Drukke week en Horse Event

sep 09 2014

Geen week is hetzelfde maar deze week staat de planning wel écht even op zijn kop. Aanstaande vrijdag start het driedaagse evenement Horse Event in Deurne (Nederland) dat georganiseerd wordt door een van mijn vorige werkgevers Academy Bartels. Ik ben gevraagd daar op vrijdag de hoofdpiste te coördineren en daar heb ik uiteraard geen nee tegen gezegd! Als je vrijdag, zaterdag of zondag tijd hebt, is dit evenement zeker de moeite waard om eens naar toe te gaan. Er zijn honderden clinics, demonstraties, lezingen, workshops en het draait allemaal om.... paarden!

Daarnaast heeft Julia van Zwol haar laatste benodigde score gehaald (64% of meer) om met haar pony internationaal aan de start te mogen komen. Aankomende donderdag staat in Zandhoven (B) een CDI op het programma en daar gaan Julia en Concierge aan mee doen. Dat betekent een goede wedstrijdvoorbereiding maken en ik ga bijna alle dagen naar Zandhoven om te coachen.

Een aantal leerlingen komt dit weekeind aan de start op de provinciale kampioenschappen van de LRV in Meerhout dus ook hiervoor wordt deze week nog flink getraind!

www.horse-event.nl