Druk begin van 2014

feb 04 2014

Russel's Riding School is 2014 goed begonnen. Naast de gebruikelijk privélessen geef ik in de wintermaanden de LRV's van Arendonk, Oud-Turnhout en Vosselaar wekelijks les. Voor LRV Kasterlee zijn ook enkele lessen vastgelegd. Daarnaast zijn er vijf nieuwe klanten bijgekomen in januari. Dat is weer even goed plannen maar uiteindelijk komt het altijd goed ;-)

Aan het begin van het jaar heb ik ook nog enkele dagdelen vrijgemaakt om de nieuwe personal assistant van Anky van Grunsven in te werken. Die opdracht is nu afgerond maar het was ontzettend leuk om te doen en heb weer veel (nieuwe) mensen ontmoet.

Enkele lesklanten zijn op zoek naar een nieuw paard of willen hun paard verkopen dus daar gaan ook de nodige uurtjes in zitten. Binnenkort wordt de pagina te koop weer aangevuld met een nieuw paard.

En tot slot ben ik een aantal keer in de week bezig met het vertalen van de nieuwsberichten die Joyce Lenaerts op haar site van De Beukenvallei plaatst, houd ik de website HorsUs up to date en... ben ik een plan aan het uitwerken voor de stal achter ons huis!