Dierendag: Fun te gast op kinderdagverblijf Dol-Fijn

okt 05 2018

Gisteren was het werelddierendag, een dag waarop we nog eens extra aandacht schenken aan de rechten van onze dieren maar voor vele eigenaars geldt gelukkig dat het elke dag dierendag is. Voor Fun is dierendag sinds een aantal jaren extra speciaal want voor het derde opeenvolgende jaar was hij te gast op kinderdagverblijf Dol-Fijn in Arendonk.

In de week van dierendag zijn allerlei dieren te gast bij Dol-Fijn maar Fun was verreweg het grootst en het meest imposant voor de kleine kids. Maar ze durfden Fun allemaal te aaien en bijna allemaal namen ze ook plaats in het zadel en voelden sommigen zich 'on top of the world'. Anderen waren blij als ze weer vaste grond onder hun voetjes voelden. Fun vindt het allemaal geweldig en zelfs als de kinderen soms even alleen op onderzoek uitgaan en onder hem lopen, blijft hij doodstil staan. Het leverde mooie foto's op.