17 juni: clinic yoga te paard - de bodycheck

mei 30 2017

Zaterdag 17 juni organiseer ik een clinic 'yoga te paard - de bodycheck'. Yoga is een eeuwenoude manier om je lichaam, geest en ziel in balans te brengen. Het helpt je om soepel en ontspannen op je paard te zitten.

Deze clinic bestaat uit twee delen: een deel zonder paard (20 min) en een deel met je eigen paard (40 min) waarin we een 'reisje door ons lichaam' maken om de gewrichten los(ser) te maken. Te paard wordt er kort geanalyseerd hoe de houding en balans is in stap, draf en galop waarna de bodycheck te paard wordt gedaan. Daarna volgt weer een stukje paardrijden waarin eventueel nog specifieke oefeningen worden uitgelegd om houding en balans te verbeteren. Deelnemers krijgen een evaluatie/trainingsformulier mee.
Je rijdt met twee in een les en de kosten zijn per persoon € 35,-

Opgeven via info@russelsridingschool.be of 0032474367975
Check ook deze Facebookpagina

P.S. Je hoeft niet lenig te zijn of de spagaat te kunnen doen om deel te nemen ;-)