11 februari 2015: rondje management paard & ruiter: ruiterfitness, coördinatie en balans

jan 11 2015

Wil jij ook dat je paard linksom en rechtsom de oefening even goed uitvoert? Jouw paard wil graag dat je dat linksom en rechtsom op dezelfde manier aangeeft! Ieder paard is van nature scheef en iedere ruiter ook. Het paard wordt getraind om linksom en rechtsom steeds gelijker te worden maar train je jezelf ook? Kun jij je tanden poetsen met 'de andere hand'? Kun je rechts opstappen?

In het tweede seminar dat door Russel's Riding School georganiseerd wordt, ligt de nadruk op de ruiter. Roos Dyson en Erwin van der Woerdt gaan ons bewust maken van ons lichaam en oefeningen laten doen om meer in balans te komen en ons lichaam beter te kunnen aansturen/coördineren.

Wanneer: 11 februari 2015
Hoe laat: 19-22 uur
Waar: Dena Stables Turnhout (B)

Om in te schrijven klik hier