Weekeind vol prijzen

mrt 28 2016

Drie wedstrijddagen in dit lange Paasweekeind met veel prijswinnaars!

Op zaterdag én maandag werd er LRV dressuur gereden en Isaline Smisaert was bijzonder succesvol met haar paarden Modell en I-Star (foto). Op zaterdag won ze met Modell het M1 en werd ze tweede met I-Star in het L2. Vandaag deed ze er nog een schepje bovenop en won ze met beide paarden! Daarmee is ze zeker van kwalificatie voor het provinciaal kampioenschap.

Tom Caethoven won met Gala het Z2 en Eva Uydens werd zowel op zaterdag als op maandag met Tidonja tweede in het M2. In het M1 was er een derde en tweede prijs voor Karin Schrauwen. De overwinning in de eerste proef gaf ze weg door haar twee voltes naar links en naar rechts om te draaien.

Sofie de Laet zat in een ring waarbij de top van het klassement dicht bij elkaar lag en met Gloria werd ze vijfde en derde in de B2. Ook Flor Matthé was heel blij met zijn resultaat. Hij werd met A Pele vierde en tweede in de B1.

Op zondag reed Stephanie van den Broek met Gorgeous een derde plaats in de E5 en een tweede plaats in de E7.

Niet iedereen had wedstrijd vandaag. Vanwege de storm werd er ook een dressuurdag afgelast.

Super gereden allemaal!