Trots op leerlingen: veel prijzen op eerste LRV tornooi!

mei 09 2016

Goh.. waar moet ik beginnen... Laat ik allereerst zeggen dat ik héél trots ben op mijn leerlingen die afgelopen donderdag of zondag hun eerste LRV tornooi van dit seizoen hebben gereden. En hoe!!

Speciale vermelding voor Katrien Vandeperre (foto 1) en haar mamma Sabine van den Eynde. Ik geef hen nog niet zo lang les en beiden debuteerden met een ´nieuw´ paard dit weekeind. Katrien reed Create My World naar de derde plaats in het M1 en Sabine reed haar eerste L1 proef met Icasa en werd gewoon tweede!

Ik ben ook heel blij voor Véronique Janssen die met Vancouver na een korte rustperiode een knappe 67% in het ZZ-licht reed. Haar dochter Anouk werd met Latinka derde in de dressuur L1.

Dan Kimberly Willemsen: zij had twee paarden in de strijd en kwam met vier prijzen thuis! Met Freedom won ze de B1 dressuur en met Zertano werd ze vierde. Beide paarden sprongen dan ook nog eens foutloos rond!

Stephanie Plocki won de B2 met haar Fanilde. Karin Schrauwen werd met de zesjarige Fedor derde in het M2. Jos Machilsen werd derde met de jonge Milagro Donovan in het L1 en docher Elle werd tweede met Lady Clarence in het L1.

Voor Heleen Vervecken komt het Z nu echt in zicht: na haar tweede plaats van afgelopen weekeind heeft ze nog 1 puntje nodig om over te mogen gaan met haar Johnson merrie Jaylo.

Sofie de Laet was knap foutloos met springen en dan moet ook Lien van Ende nog vermeld worden: zij reed geen LRV maar werd wel VOR amazone kampioen met Cita (foto 2). Deze combinatie krijgt van mij dressuurles op het springen gericht.

Ik hoop dat ik niemand vergeten ben, ik ben in elk geval heel trots op jullie!!