Tornooi Balen: 3x goud, 3x zilver en 1x brons

jul 22 2017

De leuke berichten bléven gisteren op mijn gsm binnenkomen na het tornooi in Balen! Er waren overwinningen voor Schani Weyns en Indigo (foto) in het M2, Chadia Weyns met Flynn in het M1 en Sabine van den Eynde met Icasa in de L1.

Katrien Vanderperre en Create My World maakten een fantastisch Z1 debuut door tweede te worden; Karin Schrauwen en Glamorboy maakten een super M1 debuut met een tweede plaats en Evelien Verelst reed Dora in haar tweede Z2 proef naar zilver.

Chiara Weyns en Max werden derde in het L1.

Er waren ook klasseringen voor Riet van Acken met Castellana (4e in de B1), Sofie Antonissen en Zarah (4e in het M1), Birgit Buyssens en Aramis (4e in het L1) en Stephanie Plocki en Fanilde (5e in het L2).

Chadia sprong foutloos rond in de B met Max en Majesteit en Sofie deed hetzelfde maar dan met haar Zarah.

Proficiat!