Topdaagjes op Animal Event!

mei 01 2017

Afgelopen vrijdag, zaterdag en zondag was ik op Animal Event te vinden, het grootste huisdierenevenement van Nederland. Animal Event vindt plaats in Safaripark De Beekse Bergen in Hilvarenbeek.

Op vrijdag was ik coördinator van 'small world' en de Royal Canin wedstrijdpiste. In small world kon je leren hoe je een konijn een high five aanleert, hoe je een cavia leert voetballen en kon je op de foto met een vogelspin of slang. Er waren diverse standhouders die veel vertelden over deze dieren maar ook over fretten, schildpadden, reptielen, papegaaien en er was een plaats waar kinderen met konijnen konden knuffelen. In de Royal Canin wedstrijdpiste vond vrijdag het NK duo flyball plaats (foto 2).

Op zaterdag en zondag stond ik aan de kassa en het was hééééél druk! Vooral op zondag vloog de tijd van half 10 naar 14 uur en deed ik mijn eerste rondje over het terrein om 16 uur. Maar op vrijdag had ik al allerlei lekkers voor DJ gekocht (natuurlijk) en ook de stand van de Duitse doggen bezocht.

De foto is een groepsfoto van alle crewmedewerkers met Gijs Bartels die weer een topevenement heeft weten neer te zetten. Ook enkele vrienden van de hondenschool waren zondag op Animal Event al heb ik ze door de drukte niet allemaal gezien...

Foto 1: © Gijs Bartels