Seppe Hertogs en zijn Salinero look-a-like Mon Petit naar Indoor Brabant

mrt 12 2013

Salinero neemt afscheid van de sport en doet dat met twee shows tijdens Indoor Brabant aankomende donderdag en zaterdag. Eén van de onderdelen van de show van donderdag is een optreden met ponies die allemaal lijken op Salinero. Om deze ponies te selecteren, is er drie weken geleden de Salinero look-a-like wedstrijd gehouden op het Anky Education Center in Erp, Nederland.

Eén van mijn leerlingen, Seppe Hertogs, deed hieraan mee met zijn pony Mon Petit. Mon Petit is al 22 jaar maar daardoor heel rustig en betrouwbaar en daar werd ook naar gekeken tijdens de selectie. Seppe en Mon Petit werden geselecteerd! Hij werd met 23 anderen gekozen uit ruim 50 Salinero look-a-likes en mag nu aanstaande donderdag 'optreden' op Indoor Brabant smiley