Patricia Wiessners nieuwe paard gesetteld in Italië

mei 09 2013

Vorig jaar ontmoette ik Patricia Wiessner op een clinic in Lommel (B). Patricia is een Nederlandse die in Italië woont en enkele weken geleden benaderde ze mij omdat ze op zoek was naar een paard. We stelden een profiel op van het paard dat aan Patricia's wensen voldeed en gingen op zoek.

Patricia heeft mijn hulp ingeschakend toen ze een paard was tegengekomen dat ze erg leuk vond. Ik ben met haar meegegaan om haar te adviseren en om vervolgens de keuring te regelen en .. niet het minste werk, het transport naar Italië. Ik vond het superleuk om te doen en dit werk deed mij direct weer aan de Anky-tijd denken toen ik wekelijks het papierwerk rondom buitenlandse transporten regelde.

Inmiddels is de zesjarige Paddox ruin helemaal gesetteld in Italië en Patricia is heel blij met haar Kaydi. Ze stuurde twee foto's van haar nieuwe vriend!

Dit werk is ook één van de diensten die Russel's Riding School aanbiedt.