Nog profiteren van de korting voor het EHBO seminar? Bestel je kaarten vandaag nog!

mrt 26 2018

Heb je aanstaande woensdagavond nog niks op de planning staan en wil je leren over EHBO voor paarden? Bestel dan vandaag je kaart(en) nog en profiteer van vijf euro korting en betaal € 15,- per kaart. Woensdag aan de kassa kost een kaart € 20,-.

Dierenarts Aline de Meyer komt vertellen over welke wonden gehecht moeten worden en welke je zelf kunt behandelen en hoe. Wat kun je zelf al doen in geval van kreupelheid of koliek?
Speciaal op woensdag geldt er een korting van 10% op de EHBO sets die Equinox op deze dag introduceert. Er zijn twee verschillende kits: De basisset aan € 44,55 (verbandsmateriaal en basisverzorgingsproducten) en de premium EHBO-set bevat alles uit de basisset maar daarnaast nog verschillende extra’s, deze kost €65,95 (foto).

Kaarten bestellen: maak € 15,- per kaart over op rekening nummer BE04001588290831 tnv Russel’s Riding School ovv EHBO.

Meer info check de Facebookpagina