Mooie wedstrijdresultaten

jul 21 2015

Afgelopen zondag en vandaag reden diverse leerlingen wedstrijden in België én in het buitenland.

Danique van Zwol reed in het Engelse Hickstead haar eerste internationale wedstrijd met Rousseau afstammeling Zeldzaam. Het leverde haar een derde, vierde en tweede plaats op in drie Young Riders proeven inclusief de kür op muziek.

Véronique Jansen werd vierde in het Z2 met haar Vancouver. Ze kon haar zegereeks van de afgelopen twee wedstrijden niet voortzetten maar ze is wel heel constant aan het rijden.

Eva Uydens werd knap tweede in het M2 met haar merrie Tidonja. Heleen Vervecken maakte haar M2 debuut en wed netjes achtste met Jaylo.

In het L1 was er een vierde plaats voor Lore Feyaerts met Lady.

Evelien Wellens-Swaans won vandaag het B1 met Cointreau.

Sinds een paar weken geef ik Goeleke Geldof springles, Zij rijdt de enthousiaste Hartje die nog wat meer mag leren wachten in het springen. Daar zijn we al druk mee aan de slag gegaan en dat resulteerde zowel zondag en vandaag in nette parcoursen.

Proficiat allemaal!