Mooie prestaties op concours

jul 24 2018

De afgelopen weken hebben enkele leerlingen zich in de prijzen gereden op de voorbijgaande LRV tornooien.

Katrien Vandeperre maakte een spetterend Z2 debuut met Create door direct vierde te worden in haar eerste Z2 proef! Een prachtig resultaat!

Chadia Weyns reed haar Flynn vorige week naar de overwinning in het M2 en hoewel haar proef afgelopen weekend nog beter ging, werd ze toen netjes zesde maar met een fijner gevoel en dat is ook heel belangrijk.

De zussen Isaline en Lysanne Smisaert deden afgelopen weekend goede zaken door respectievelijk tweede en derde te worden in het M1 en L1.

Sharona van Loon en Farandi werden knap derde in de B2.

Steven Wijns reed zijn schimmel twee maal foutloos rond in de Aspiranten rubriek en gaat binnenkort een klasse hoger starten.

Proficiat allemaal!!