LRV Oud-Turnhout levert diverse gewest kampioenen!

apr 08 2013

Afgelopen weekeind vond de laatste dressuurdag plaats voor het gewest Turnhout. Na drie wedstrijden zijn de gewestskampioenen bekend. En dat zijn er heel wat van ponyclub St. Bavo uit Oud-Turnhout. Sinds twee jaar geef ik deze vereniging de dressuurtrainingen in de winter.

Jill Vissers won vier van de zes proeven met Mon Amie in de DB1 en werd met afstand Gewestskampioen. Lauren Verheyen werd reserve kampioen met Blakt's Dylan.

Noor Paridaans won vier proeven op CL2 niveau maar reed een wedstrijd niet mee met haar Djamilah en werd daardoor reserve kampioen.
Janne Verheyen en haar witte pony Pipo werden kampioen in de klasse BB1.

Er was een dubbele kampioenschapsoverwinning voor Julia van Zwol: zowel met haar Harm als met haar Concierge won zij het Gewest Turnhout. Met Harm in de DB2 en met Concierge het DL1.

Naast deze kampioenen hebben diverse combinaties zich weten te plaatsen voor de provinciale kampioenschappen die aanstaande zondag plaatsvinden in Rijkevorsel.