Leuk wedstrijdweekeind voor leerlingen

nov 29 2015

Het is weer even geleden dat ik een update heb gegeven maar het is dan ook weer lekker druk geweest. De planning moet altijd weer even aangepast worden als de LRV lessen beginnen. Vanaf woensdag start ook LRV St. Lenaarts. Daarnaast heb ik best een aantal nieuwe lesklanten erbij en geef ik ook weer veel meer springles! Superleuk want mijn hart ligt nog altijd bij het springen.

Een aantal leerlingen heeft wedstrijd gehad dit weekeind. Ik heb nog niet alle resultaten binnen maar ik kan vast vermelden dat Sofie de Laat twee maal foutloos heeft gesprongen met haar Gloria. Kimberly Willemsen (foto) reed twee paarden netjes rond: met Zertano was ze foutloos en Freedom had 1 balk in de barrage.

De dressuurruiters waren ook goed bezig: Loes van Gils reed ondanks dat ze snipverkouden was naar een eerste plaats, twee tweede plaatsen en een vijfde plaats in het M2. Met Da Vinci werd ze eerste en tweede met 202 en 187 punten en met Evert kreeg ze 191 en 184 punten.

Vandaag was ik Marjolein Zijlema gaan aanmoedigen bij Academy Bartels. Daar was voor het eerst wedstrijd en Joep en Tineke waren er zeer enthousiast over. Marjolein reed goed maar de afwerking in de Z1 proef mag nog beter worden. Daar gaan we aan werken!