Leerlingen in vorm afgelopen weekend!

mrt 26 2018

Na een wat rustigere periode door het koude vriesweer hebben veel leerlingen de draad weer opgepakt en zich de afgelopen weken voorbereid op de wedstrijd van afgelopen weekend.

Veel LRV ruiters hadden een dressuurdag op het programma staan: Karin Schrauwen debuteerde met een nieuw paard in het Z2. Ze won meteen met deze stoere Fiero en werd ook nog eens derde. Ook met Glamor won ze een proef. Dit paard start ze in het M1. Katrien Vandeperre reed met Create naar de overzinning in het Z1 en werd in de andere proef vierde. Chadia Weyns en Flynn maakten hun debuut in de klasse M2 en deden dat meteen heel goed met een eerste en tweede plaats!

Birgit Buyssens en Aramis (foto) werden derde met maar liefst 68 en 72% in het L2. Chiara Weyns en Max wonnen het L1.

Nancy Verdonck debuteerde in de VOR op niveau 1 met haar knappe merrie Jasmijn Van T' Gebergte en reed direct naar plaats vier met ruim 65%.

Proficiat!