Küren oefenen voor morgen

sep 20 2013

Morgen staan de finales van de Pikeur-Eskadron Ponydressuur Trophy en de J2L Dressage Horses Paardendressuur Trophy in Hasselt op het programma. Drie van mijn leerlingen, Julia van Zwol (ponies), Nisa Kempeneers en Nele Ruys (paarden) hebben zich weten te plaatsen.

Julia én Nisa zijn zelfs als eerst geplaatsten door naar de finale. Beiden rijden op niveau 2 (L) en rijden naast de reguliere proef ook een kür in de namiddag. Vandaag heb ik zowel Julia (foto) als Nisa lesgegeven en hebben we de küren nog doorgenomen.

Nele rijdt met haar Gigi de E proeven. Als het goed gaat kan zij na morgen de overstap maken naar een hoger niveau.

Morgen ga ik 's middags naar Hasselt om te coachen bij het inrijden voor de küren.