Julia van Zwol twee maal de beste

mrt 10 2013

Vandaag was ik naar een VOR wedstrijd op de Dena Stables in Turnhout (B) gaan kijken. Twee van mijn leerlingen, Julia van Zwol en Nisa Kempeneers reden mee.

De 14 jarige Julia (foto 1-3) reed haar pony Congierge in de A7 en L6. De eerste proef was heel netjes en de score liep op tot bijna 68%. In de tweede proef sloop een foutje in de slangevolte met eenvoudige wissels maar ook deze proef was gedurfd en gecontroleerd gereden en leverde ruim 66% op. Het resulteerde in twee eerste prijzen! Julia gefeliciteerd!

Nisa (18) startte haar Dario in de paardenrubriek L6. Ze moest al als tweede binnen en de jury jureerde behoorlijk streng. Buiten een fout in de laatste kurtzkehrt vond ik de proef netjes. De score mocht van mij wel hoger zijn maar de jury beoordeelde de proef met 60,15%.