Eva Uydens wint M2 in Turnhout

aug 30 2016

Afgelopen zondag werd in Turnhout een LRV wedstrijd verreden die onder andere werd gesponsord door Russel's Riding School. Omdat veel leerlingen daar in actie kwamen, ben ik even gaan kijken en hier en daar wat te helpen.

Eva Uydens en Tidonja (foto) zijn al lange tijd goed aan het trainen maar niet alle wedstrijden kwam dat er even goed uit. We hadden Tidonja in het inrijden extra scherp gemaakt en Eva kon in de proef genoeg power over houden om een winnende proef neer te zetten! Missie geslaagd!

Verder maakte Stephanie Plocki haar L1 debuut en kon tevreden terugkijken op haar eerste L wedstrijd met een vijfde plaats. Ze had evenveel punten als Jos Machilsen en zij eindigden ex aequo.

Katrien Vandeperre en Create My World werden vierde in het M1. Evelyn Verelst die ik nu een paar keer heb geholpen met haar Z1 paard Dora won haar proef met een mooie score van 235 punten.

In Berlaar was er ook een LRV wedstrijd en hier werd Goele Pauwels met haar Karakum vierde in het M1.

Proficiat!