Een weekeind vol prijzen

aug 30 2015

Het was weer een druk wedstrijdweekeind en diverse leerlingen reden zich op verschillende wedstrijden in de prijzen, Als eerste moet Jos Machilsen genoemd worden. Die reed in het Z2 een ware monsterscore waar niemand meer boven kon komen. Hij reed Robin naar 228 punten! Echt top!!

In dezelfde rubriek had Véronique Jansen met haar Vancouver ook een heel goede proef gereden en deze combinatie werd derde met 217 punten.

Marjolein Zijlema (foto) reed haar Flow naar de derde en vijfde plaats in het Z1.

Eva Uydens werd vijfde in het M2 en Heleen Vervecken, die nog niet zo lang M2 rijdt, werd zesde.

Karin Schrauwen, een nieuwe lesklant, reed haar Fedor naar plaats zes in het M1. Isaline Smisaert had een superdagje met een derde plaats in het M1 met Modell en een overwinning met haar I-Star in het L1! Lore Feyaerts werd vijfde met Lady in het L1.

In de B1 werd Stephanie Plocki tweede.

Tot slot werd Flor Mathhé tweede in de klasse 1 springen!

Proficiat allemaal namens een trotse coach! :-)