Dressuurdagen Poppel succesvol voor leerlingen

okt 24 2012
Afgelopen weekeind vonden de dressuurdagen voor de ponies uit gewest Turnhout plaats in Poppel (B). Diverse leerlingen reden mee en waren heel succesvol:

De 13 jarige Julia van Zwol reed mee met haar twee ponies, Harm en Concierge (foto 1). Met beide ponies won ze de eerste proef (klasse B en L) en in de tweede proef werd ze tweede met Concierge en zesde met Harm. In het klassement werd ze dagkampioen met Concierge en reservekampioen met Harm.

Yarah Ceuters maakte haar debuut met haar nieuwe pony en werd tweede en ze won de tweede proef! Ook zij was dagkampioen.

Cata Swagemakers reed een sterkte tweede proef en won deze met haar Captain Jack Sparrow.

Romy Mussels werd vierde en eerste, en dat betekende reservekampioen over twee proeven in het dagklassement.

Er was een derde prijs voor Maxime Crets en Jill Vissers (foto 2) werd vierde en eerste. Zij reed voor het eerst wedstrijd met haar nieuwe bonte pony Monamie er was tweede in het dagklassement.

Marnick van Miert kwam aan de start met twee ponies en werd twee keer zevende met James en zesde met Ulti.

Tot slot maakte de vijfjarige (!) Marie haar wedstrijddebuut: ze werd achtste van de 18 deelnemers in de eerste proef. Klik hier om een video van haar proef te zien!

Alle ruiters en amazones: gefeliciteerd!